Annonce

Debatforum

Ris og ros


Emne Jamnnnn en regnbue :-)
Af slettet1734 18-03-2012 13:16:57

Jamnnnnnn kæreste dig. Tænk at du huskede min mærkedag, og så har jeg slet ikke set det.

Nej, jeg havde bestemt ikke glemt dagen, og der kom da også et indlæg fra mig på dagen, affødt af min søns syrlige bemærkning om at jeg havde en pakke prince i tasken :-)

Han er nok den der har givet mig de største udfordringer under mit rygestop, men han er også grunden til at jeg ikke startede igen! Det syntes jeg alligevel ikke han skulle tage på sine skuldre, at jeg var begyndt at ryge igen pga ham.

Vi har så lige fået konstateret at han har ADHD i en alder af 17 år - det giver forklaring på mange ting i hans opvækst, og har sikkert også kostet et par cigaretter her og dér.

Men det er fortid nu, og med en røgfri mor og en diagnose i hånden kan det kun gå fremad!

Du kalder dig selv for usikker nu. Du skal vide, at for mig vil du altid være regnbue...

Den har nemlig de mest fantastiske farver man kan tænke sig, ingen ved hvor den er når den ikke er der, men pludselig dukker den op og giver verden et ny liv.

Et nyt liv håber jeg også du får søde menneske, for det har du virkelig fortjent.

Knus

Svar på dette indlæg


Emnetråd

Stort tillykke med 2års dagen Ganti4 Tidligere medlem  01-03-2012
   Jamnnnn en regnbue :-) slettet1734  18-03-2012
   Hold da fast Tidligere medlem  02-03-2012