Annonce

Debatforum

Ris og ros


Topic RIS, RIS, RIS til Kvit.dk
Author: Tidligere medlem 09-10-2012 02:15:38

Opdager lige i dag, da jeg logger mig ind, at der
med ikke særlig tydeligt grønt står "Cookie og privatpolitik" og når jeg ser nærmere efter, så står der, at Berlingske Media overvåger min computer så længe jeg er logget på Kvit.dk

Er det noget andre har lagt mærke til og i så fald, hvad synes I om det?
Burde Kvit.dk i så fald ikke have informeret/advaret brugerne mere tydeligt?

Hilsner fra en noger fortørnet røgfri


Topic Det skræmmer ikke mig:-)
Author: Tidligere medlem 09-10-2012 08:56:42

”Cookie og Privatpolitik” har været synlig længe på Kvit.dk. Jeg må indrømme, at det ikke skræmmer mig voldsomt.
Vi kan ikke færdes på nettet uden, at der bliver indsamlet oplysninger om os, og det sker på alle internetsider, og det går jeg ud fra at alle ved. Derfor skal vi tænke os godt om, når vi bevæger os rundt på nettet.
Men alle kan gå ind i indstillinger og ”slette Cookies automatisk”, men det kan så give problemer med brugervenligheden på de websider vi bruger meget.
Vi skal vide at vi bliver overvåget overalt på nettet, men med lidt omtanke tror jeg ikke, at det er mere farligt end så meget andet, hvis vi tænker os om.
Hilsen Sofie




Topic Tænker over det
Author: Tidligere medlem 09-10-2012 09:14:51

Kære Sofie
Du har helt ret,men jeg tænker meget over det,siden vi er mange som har været meget åbne angående vores private liv.Og tanken om at det kommer ud til "gud og hver mand"er lidt skræmmende.
Fremover,hvis jeg bliver her på kvit,vil jeg kun skrive om rygning,intet om mit privatliv.Knus


Topic Tænker også:-)
Author: Tidligere medlem 09-10-2012 09:43:08

Kære Hoppebold

Jeg tænker da også over det, men MD må ikke give oplysninger til tredje part, så det er ikke hvermand, der kan snage i vores private ting.
Men tænk på, at enhver kan oprette sig som bruger her og læse med, uden at vi ved hvilke hensigter vedkommende har. Så derfor skal vi ikke skrive mere end vi vil høre igen:-)
Hilsen Sofie





Topic Den tanke har streifet mig
Author: Tidligere medlem 09-10-2012 09:48:37

Kære Sofie
Ja,det har du ret i.Og det har jeg tænkt på mange gange.Vi skal tænke os om.knus