Annonce

Debatforum

Ris og ros


Topic E-CIGARET
Author: Tidligere medlem 20-01-2013 16:30:14

Kræftens bekæmpelse mener at den kan være skadelig,uanset med nikotin eller ikke.Påvirker vores lungekapacitet og luftvejene i det hele taget.Hvis erstatning ,så anbefaler de KUN nikotinplaster.Noget at tænke på?


Topic E-cigaret
Author: slettet21205 29-01-2013 13:19:47

Jeg har det sådan med E-cigaret at det har været den der har hjulpet mig til at stoppe denne gang, og holde det, jeg kan ikke tro at den er ligeså farlig som almindelige cigaretter og de siger de heller ikke, de siger at der ikke er forsket nok i det til at vide hvad de aromastoffer gør der er i E-cigaret, men nu skal man jo heller ikke rende rundt med den i munden hele tiden, jeg bruger den kun når jeg ikke kan holde det ud, og der hjælper den altså, så for mig har den betydet at de rigtige cigaretter er lagt på hylden og jeg anser mig selv for at være røgfri..

Jeg tror nu heller ikke at de andre nikotinpræparater man kan købe er sunde når folk bliver ved med at bruge dem i årevis, det kan da heller ikke være sundt, så for mig at se er E-cig en hjælp til at stoppe med at ryge, men der er selvfølgelig delte meninger om det og det er også helt ok..


Topic Nobody is perfect
Author: slettet1260 01-02-2013 15:42:35

Nogle kan overhovedet ikke holde op med at ryge
Andre må prøve til flere ( evt. mange) gange
Nogle tager en "kold tyrker"
Nogle spiser mere end godt er som erstatning for smøgerne
Nogle bliver deprimerede og triste
Nogle bliver helt euforiske og glade
Nogle kan klare det uden støtte
Nogle har brug for megen støtte, interesse og omsorg
Nogle bruger forskellige erstaningspræperater
Nogle..................................osv. osv.
Vi er skruet meget forskelligt sammen.

Du gør helt sikkert hvad der er det rigtige for dig ;o))



Topic sådan Valdemar
Author: slettet240 21-06-2013 00:33:19

Så kan det ikke skrives bedre...
Jeg måtte lige ind på siden her og kigge .. og sørme om du ikke er her endnu ..det er jo bare herligt .. at du stadig er aktiv ..selv om dig og konen ikke ryger mere..
jeg tygger stadig nikotingummi.. og bruger e. cigaret ..sometider ryger der 2-3 smøger på en dag ... og det har jeg det helt fint med ..
jeg kommer aldrig op på 60 cigaretter igen ....
Kan du og konen have en herlig sommer
knus herfa


Topic Hvaffor noget, Valdemar?
Author: Lollikerik 10-02-2013 07:45:52

Valdemar skriver at ingen er perfekt. Det er ikke rigtigt. JEG er perfekt.
Knus og MIAU


Topic Ha, ha
Author: slettet21168 10-02-2013 10:41:45

:)


Topic Perfekt/fejlfri
Author: Tidligere medlem 04-02-2013 00:05:25

Nej,det er der ingen som er.Men mange mener at,når de kan så kan alle andre også.Jeg personligt kan ikke på nuværende tidspunkt og måske aldrig.
Godt indlæg.