Annonce

Debatforum

Ris og ros


Topic Hvad er der sket paa kvit????????
Author: Tidligere medlem 22-10-2012 06:39:05

Jeg finder der sker meget lidt for tiden paa kvit.
Har alle meldt sig ud ??


Topic Tak for opbakning :-)
Author: slettet20978 29-10-2012 18:39:10

Hej Valbypigen48

Tak for din opbakning til min kontrakt! Jeg er holdt op et utal af gange, men jeg starter altid igen, da min psykiske afhængighed er så stærk så stærk. Jeg har allerede klaret at slippe af med ALLE vanecigaretterne, der ikke smager mig alligevel, men jeg må jo stoppe helt - man kan ikke tillade sig andet, når man har mand og børn!
Tror på at KVIT-systemet kan hjælpe mig om på den anden side denne gang...
kh Guldfisk


Topic Lad os nu se ;o)
Author: slettet1260 22-10-2012 09:44:54

Hej Valbypigen
Efterårsferien i Danmark er slut, så lad os nu se, om ikke der kommer lidt mere gang i den her på Kvit. Weekendvejret (især lørdag) var smukt, så de mange gæve kvittere har sikkert nydt den friske luft udendørs - UDEN smøger ;o))



Topic Har alle kvittet kvit?
Author: slettet21097 02-12-2012 20:21:32

Er juletravlheden sat ind på kvit eller er siden så småt ved at dø ud?? Jeg kan se at flere end jeg syntes der sker alt for lidt her på siden, det er en stor skam. Som ny udsprunget kvitter, har man brug for en masse støtte, men tro ikke jeg kun ønsker at hive den ene vej. Som kvitter kan man efter min mening også have stor glæde af at dele ud den anden vej. Det er dejligt at vide at man ikke er ene om at stoppe afhængigheden, at der et eller andet sted i landet går sikkert op til flere og kæmper størrer eller mindre kampe, med humøret, med trangen..... Ja så galt med glæden over små fremskridt som X-ryger. Skal vi ikke tage og få fingeren ud (altså den finger vi putter i munden i stedet for en cigaret) og så lige hjælpe hinanden lidt. Gøre siden lidt festlig og hyggelig at komme ind på.
Kh Stinky


Topic Ensrettet faerdsel?
Author: Tidligere medlem 03-12-2012 07:10:05

Hej Stinky.

Du harasaa ret, at det er et godt led i behandlingen af rygestop at man kommenterer og omvendt bliver kommenteret. Mange ser ud til kun at modtage og lader det blive ved det.
Dog maa jeg sige at da jeg startede i july var der mange der var flinke til at holde mig fra roegen.
Du er selv meget flittig til at heppe op paa andre,maaske skulle du holde igen.Man kan blive sur over at vaere "the only one" der kommenterer.
Jeg oensker dog for dig at du maa gennemfoere, for det er simpelthen lykken.
Er dit stop offentligt?


Topic Kvit
Author: slettet21097 03-12-2012 07:28:24

Ja mit rygestop er bestemt offentligt. Uden at jeg dog keder alle med mit rygestop, så vil jeg godt indrømme at det er en del af min filosofi, at andre ved jeg er stoppet og at jeg dermed må holde mig i skindet for ikke at "tabe ansigt". Jeg vil dog ikke stoppe med at kommentere herinde, Kvit er et godt sted, det har det været før og jeg tror på at det kan det blive igen. Rigtig mange Danskere ER stoppet med at ryge, og ingen rygere skal headses, men vi er nogen som lige trænger til lidt hjælp og opbakning, for at følge efter. Jeg vil gerne blive X-ryger og håbet mange andre vil følge efter.