Annonce

Debatforum

Ris og ros


Topic Til Regnbue
Author: Tidligere medlem 05-10-2012 10:58:55

Hej Regnbue
Dejligt at du synes, det var en god og dejlig bog ”Karitas uden titel” skrevet af Kristin Marja Baldusdóttir. Håber også at du har læst fortsættelsen ”Karitas kaos på lærred”.

Jeg kan også anbefale bøger af Herbjørg Wassmo. ”Hundrede år” og ”Et glas mælk, tak”. Disse to bøger har jeg også nydt. Du kan lige Google titlerne og læse lidt om dem, især ”Hundrede år” mener jeg er noget for dig.

Lige nu læser jeg ”Min Kamp” skrevet af Karl Ove Knausgård som er nordmand ligesom Herbjørg Wassmo. Jeg har det åbenbart godt med nordiske forfattere:-). Min Kamp er i seks bind, i alt 2500 sider, så der er læsning til et stykke tid, jeg er nået til bind fire.

Knus til dig og alle andre der læser med, da du ikke har skrevet et indlæg, bliver det her jeg sender dig dette. Håber at det er OK…

God weekend :-) Sofie


Topic Til Sofie
Author: Tidligere medlem 05-10-2012 13:38:51

Kære sofie
Mange tak for alle anbefalede bøger.Dem med Herbjørg Wassmo,vil jeg studere lidt nærmere.Jeg har jo i lang tid ikke kunne konsentrere mig om bøger(læste og kunne ikke huske hvad jeg havde læst)Nu vil jeg prøve igen.
Indlæg kommer først når jeg er mere forberedt mentalt-så Ok her på debatforum.
Jeg vil ønske dig en dejlig week-end.knus


Topic Hej Hoppebold ;o)
Author: slettet1260 05-10-2012 14:18:25

Eller skulle vi sige Yo-Yo ?? ( en lille kærlig vits - håber du modtager den, som den var ment ;o))
Nå, men jeg håber selvfølgelig at du kommer højt op i luften og ikke bliver nede ;o)
Vedr. hoppebold, så går jeg til herregymnastik og sidst blev vi bl.a. heglet igennem med div.øvelser på store hoppebolde - ustyrligt morsomt og med ømme muskler dagen efter ;o)
Glæder mig til at høre mere fra dig - snart ;o))
Knus



Topic Hej kære Valdemar
Author: Tidligere medlem 05-10-2012 15:14:26

Hoppebolden blev også brugt i forbindelse med min balancetræning.Det er ikke så let at sidde på sådan en, uden at røre gulvet.Nu er det varmtvandbassin-træning og det giver også ømme muskler.Forbereder mig mentalt til kommende rygestop-forsøg.-Hyggeligt at høre fra dig.Rigtig god week-end.knus