Annonce

Debatforum

Ris og ros


Topic Jeg forstår ingen ting?????
Author: Tidligere medlem 04-09-2011 16:59:09

Kære alle
Nogen ved at jeg ryger lidt fremdeles,men aligevel kigger jeg ind på kvit hver dag for at få nogle "guldkorn"opmuntring-motivation til at stoppe igen(Jeg ved godt at det skal komme fra en selv)men lidt skriveri frem og tilbage for at hjælpe hinanden-opmuntre hinanden,vil være en stor hjælp. Vi er meget forskellige,men nogen har mere brug for støtte end andre(Mit netværk er ikke ret stort,så jeg har brug for meget opmuntring)
HVORFOR SKRIVER I NYE IKKE SAMMEN???Det gjorde vi før i tiden og som vi kan læse,havde mosefundet/oldingene/de gamle rigtig meget opbakning.De hjalp hinanden.
Det måtte bare ud-men jeg tror ikke at jeg komme tilbage,når jeg kun skal skrive for mig selv-uden kommentarer(både ris og ros på den gode måde).
Ønsker jer alle held og lykke fremover.
KH



Topic øv
Author: slettet5495 25-09-2011 14:40:19

kommer en gang imellem ind ¨på siden selvom det er længe siden jeg stoppede, men har ikke rigtig fulgt med, jeg fik rigtig meget støtte da jeg stoppede, men skrev også rigtig mange kommentarer til de andres dagbøger, det aner jeg ikke om du har gjort, hvis du har, er det trist du ikke føler du får støtte hvis du ikke har skulle du prøve, det kan være det hjælper
kærligst Lene


Topic Frihed(tidligere REGNBUE og FREMTIDEN)
Author: Tidligere medlem 28-09-2011 19:20:20

Jeg ville ikke drømme om at kritisere,hvis jeg ikke selv gav støtte??? Det har jeg gjort i over et år-selv om jeg havde det svært.Også til dig.
Jeg er lige vendt hjem fra ferie(en uge)og ser at ingen ting er blevet anderledes.-Knus


Topic Enig
Author: slettet792 20-09-2011 12:14:13

Ja jeg fik meget støtte og det hjælper med til at holde rygestoppet,


Topic enig
Author: slettet18964 13-09-2011 12:00:32

jeg er helt enig... man har brug for opbakning.-.. og der må jo være en grund til at folk melder sig på en kvit side... det er vel også for at møde folk i samme situation... Jeg støtter gerne :)... og er her hver dag...


Topic Støtte og opmuntring
Author: slettet1260 12-09-2011 09:59:26

Jeg synes heller ikke det ligefrem vrimler med kommentarer, ros, opmuntrung m.v. på dagbogsindlæggene.
Nu holder jeg en pause her på Kvit på ca. 5-6 dage. Paris kalder..............;o)