Annonce

Debatforum

Ris og ros


Topic Profil????
Author: Tidligere medlem 27-08-2011 09:07:28

Først og fremmest for jeres egen skyld(hvis i gerne vil have kommentarer)så håber jeg at i vil udfylde jeres profil.Jeg kan se at mange har ikke overskud til at kommentere aligevel,men det vil være en stor hjælp.
Se også min bøn 11/7-2011 (Profil ????)
KH


Topic Profil
Author: Tidligere medlem 27-08-2011 11:45:46

Jeg er jo egentlig gået på "pension" men, men, men
Jeg tror ganske mange flittigt har udfyldt deres profiler, de er blot ikke klar over at de efterfølgende skal åbne dem og flytte "radioknappen" fra skjul til vis.
Alle oplysningerne er nemlig født skjulte. Vi vælger selv, hvad vi vil vise.

Så prøv lige at åbne jeres profiler og overvej, om der ikke er nogle oplysninger, I har lyst til at gøre tilgængelige for andre kvittere. Det er gør det nemlig lidt lettere at kommentere jeres indlæg.
Knus og rigtig god kvit-tur


Topic Profil
Author: Tidligere medlem 27-08-2011 11:56:15




Topic Profil
Author: Tidligere medlem 27-08-2011 11:58:57

Hov det gik for stærkt Lilleknud. Måske har du ret?Men tænk på alle de gange Valdemar har vist vedkommendes tomme profil og den bliver ikke ændret for alle aligevel??Håber din skrivelse hjælper.Stort knus


Topic Profil - manglende
Author: slettet1260 29-08-2011 18:21:37

Kære Friheden
Ja, det er "fast arbejde" at få kvittere til at vise deres profil - flytte fluebenene fra "skjul" til "vis" ;o)
Jeg synes nu at der er rimeligt "dødt" på side for tiden. Jeg prøver lige at holde lav profil for en tid - for så lige at se, hvad der sker. Måske kommer der mere liv på siden ??
Ikke mange kommenterer hinandens dagbogsindlæg. Det ændrer sig forhåbentlig - lige pludseligt ? ;o)
HOLD SMØGERNE PÅ ET MINIMUM !! ;o))


Topic Profil - manglende
Author: slettet1260 29-08-2011 18:21:35

Kære Friheden
Ja, det er "fast arbejde" at få kvittere til at vise deres profil - flytte fluebenene fra "skjul" til "vis" ;o)
Jeg synes nu at der er rimeligt "dødt" på side for tiden. Jeg prøver lige at holde lav profil for en tid - for så lige at se, hvad der sker. Måske kommer der mere liv på siden ??
Ikke mange kommenterer hinandens dagbogsindlæg. Det ændrer sig forhåbentlig - lige pludseligt ? ;o)
HOLD SMØGERNE PÅ ET MINIMUM !! ;o))


Topic profil
Author: slettet18964 30-08-2011 07:41:34

Så er min profil åben for alle og enhver... :) jeg havde ikke set at den stod som skjult fra starten af... :)