Annonce

Debatforum

Ris og ros


Topic Til Regnbue
Author: Tidligere medlem 06-04-2011 11:45:31

Kære Regnbue.
Du har helt misforstået min besked om at jeg ville gøre min hilsen til dig privat. Jeg søger ikke din private mailadresse, det vile jeg heller ikke ind på. Men et eller andet sted har jeg set en boks hvor man kan vinge af med, Gør denne besked privat. Og det er så det jeg ikke har kunnet finde, så derfor den lille komiske H. HA HA.
Ja hvis Go Morgen Danmark vil tage emnet op, og ønsker jeg skal deltage, så tager jeg opfordringen op. Men lad mig straks sige at jeg ikke mener jeg er den rigtige til at "sælge" ideen. Jeg tror nok jeg lidt har i tankerne at man , som de der slankeindslag, en antirygeprogram hvor man følger nogle rygeres forsøg på at blive røgfri. Evt. med indslag fra disse, om hvad der lige nøjagtig hjalp dem.
Men som sagt, ja hvis jeg kan være med til at mutivere andre til et rygestop, så er jeg der som en mis. Jeg har kun EN frygt, at jeg bliver opfattet som medieliderlig, og deet er da det sidste jeg er.
Knus din dejlige kvinde, glæder mig til DIN dag kommer hvor du stopper igen.
Mange mange kram til dig på en lidt gråvejr.
Kh connyeva


Topic lille misforståelse
Author: Tidligere medlem 06-04-2011 12:13:27

Kære Connyeva
Du var ikke klar over at "privat indslag" kan bruges når vi ikke vil vise vores dagbog til andre. OK.-Sofie´s svar til dig,er jo det du inderst inde mener?Du vil bare så gerne have at hele Danmark skal stoppe med ordentlig støtte ikk?Knus