Annonce

Debatforum

Ris og ros


Topic Jeg beundrer jer alle,savner jer.
Author: Tidligere medlem 02-04-2011 13:52:11

Jeg har behov for at rose jer allesammen for jeres indsats.Selv om jeg ikke "er her på Kvit"læser jeg hver dag jeres indlæg-og det er bare så flot og godt gået for jer allesammen.-Nu tror jeg at i forstår hvorfor jeg ikke kommenterer mere.Når jeg stopper,skal jeg nok være der.God dejlig week-end til jer alle og det bliver jo uden røg.Knus


Topic GODT....
Author: slettet1260 03-04-2011 12:42:54

at du stadig er her på Kvit kære regnbue. Og godt lige at høre fra dig ;o) Et eller andet sted ude i fremtiden ligger DIN stopdag også - måske før end du aner det. Så bliv bare ved med at være med på sidelinien og hent inspiration til det, som vi ved KAN lade sig gøre - uanset at man tror det modsatte: At kvitte smøgerne og begynde "på en frisk". Mange har været fanget dybt i Nikotindæmonens fælde, men er kommet ud af kampen som sejrherrer - selv om de aldrig havde troet det. Håbet, tålmodigheden og motivationen er selvfølgelig vigtig - og den kan komme som "lyn fra en klar himmel" Det VED jeg ;o)
Så bare hæng på og prøv at se lyst på fremtiden - DIN fremtid ;o)))
KNUS


Topic Trofast hjælpende støtte
Author: Tidligere medlem 04-04-2011 09:48:20

Kære søde Valdemar.
Jeg ved ikke om jeg kan kalde det "lynet fra en klar himmel"? Tusinde tak.STORT KNUS


Topic Har også savnet dig.
Author: Tidligere medlem 03-04-2011 15:24:30

Kæreste Regnbue.
Jeg har altså også savnet dig herinde. Og tænkte, okey det er fordi der lægges kræfter i et nyt rygestop. Nå der var jeg for hurtig, skidt, dejligt at du alligevel er her. JEG og alle andre vil ikke undvære dig. Hov!! Et stik ord: Vil ikke undvære dig!!!! Det vil VI ikke og det vil HELE din familie heller ikke. Kan du se hvor jeg vil hen?? Hvorfor køber vi en lottokupon? Fordi tænk hvis!! Men naboen ryger så ham og ikke mig. Nej regnbue, nu er jeg ikke sød, men du ved det er kærlig ment. Fortæl om hvorfor du ikke lige nu føler du er klar til at kvitte?? Måske er der nogen som kan hjælpe og støtte, for intet vil da glæde alle mere, end at læse under overskriften: Regnbue Nu er jeg klar!!
Men indtil da, bliv hos os, dit dejlige menneske.
Kh Connyeva


Topic Tankegivende støtte
Author: Tidligere medlem 04-04-2011 09:51:16

Kære søde Connyeva
Tusinde tak for dejlige ord. Nu bliver jeg ved til det lykkes.STORT KNUS