Annonce

Debatforum

Livet som eksryger


Topic 3 år - Statustjek
Author: slettet5523 26-12-2011 09:08:51

Mit statustjek

Kære HeidiDaugaard,

Tillykke - 156 uger som ikke-ryger. Giv dig selv et stort klap på skulderen for at være kommet så langt.

Måske er du allerede begyndt at tænke på dig selv som ikke-ryger frem for ex-ryger. Efterhånden som du føler dig mere sikker og veltilpas som ikke-ryger, kan du overveje at genindføre nogle af de ritualer og situationer i hverdagen, som du tidligere har forbundet med rygning. Og som du nu skal lære at gennemleve uden at have cigaretterne ved din side.

Hold fast i dit rygestop, og husk, at de helbredsmæssige fordele ved at være ikke-ryger hele tiden blive større.

Penge sparet: Kr.40,515.00

Dage vundet: 167.3

Cigaretter du ikke har røget: 21900

Nu langt om længe ser jeg mig selv som ikke ryger og ikke så meget mere som ex ryger. Er stadig på vagt.... Jeg NÆGTER at "ryge" tilbage i nikotin fælden nogensinde igen. Det er mit liv og det er mig som bestemmer, BASTA :o)

Glædelig jul og godt nytår til jer alle fra mig.


Topic Godt gået, Heidi :)
Author: Tidligere medlem 02-01-2012 18:23:51

Hvor var det dejligt at læse din post i dag. Det var ligesom at få et frisk pust i ansigtet fra vest og med solen højt på himlen :))

Jeg håber også at jeg når ligeså langt som dig og det er netop sådan nogle som dig, der er forbilleder for os andre nye eks-rygere og tak fordi du stadig deler her på Kvit.dk :)) Jeg ønsker dig alt godt fremover, du er nået langt og det gør du sikkert også på andre planer, hvis du kun ser på princippet i det hehe

Knus fra vestjylland