Annonce

Debatforum

Livet som eksryger


Topic Kold Tyrker
Author: Tidligere medlem 19-02-2011 15:47:38

Kan godt se det er et gammels indlæg, men lister mig lige ind alligevel.
Jeg ved faktsik ikke om jeg kan sige jeg stoppede med en kold tyrker. Jo ingen nikotin supstitutter, men det føler jeg ikke. Alle som efterhånden kender mig herinde tænker nu: Ej Connyeva ikke nu igen, men jo den MÅ komme. Jeg læste bogen Endelig ikke-ryger. Den er og bliver min redning. Jeg har ikke brugt andet en bogen men også først og fremmest den støtte, gode humørbeskeder og dejlige menekser herinde. Er jeg stoppet på en kold tyker. Jo det er jeg vel!!
Og for første gang er jeg ikke et sekund i tvivl om at jeg ALDRIG kommer til at smage bare et enkelt hiv igen!! Jeg er klar til at vævædde hvad som helst. (efter 1 1/2 måned som stopper)
KH Connyeva


Topic kold tyrker
Author: slettet17755 20-02-2011 17:46:32

Jeg læser også denne bog vældig god,jeg har også røget hin sidste smøg


Topic Kold tyrker
Author: slettet17337 19-02-2011 20:17:29

Jeg vil også sige at jeg er stoppet med en kold tyrker:-)
I mit tilfælde med en hypnose DVD, jeg lyttede til den EN gang og har ikke røget siden og det er nu 4 mdr. siden.
Jeg har det som om jeg aldrig har røget, men det gjorde jeg i 28 år:-) Jeg har desværre taget 7-8 kg på siden mit rygestop, men dem vil jeg senere hen forsøge at tage mig af.



Topic Hypnose dvd
Author: slettet21181 03-01-2013 21:32:17

Nej jeg mener hypnose DVD...


Topic Hypnose cd?
Author: slettet21181 03-01-2013 21:30:51

Hvad er det for en hypnose cd du har lyttet til?


Topic kold tyrker
Author: slettet17755 20-02-2011 17:27:31

Jeg har også taget en kold tyrker,helt uden hjælp,på tirsdag er det 4 uger siden jeg har røget,men må indrømme det er lidt svært,for jeg er sulten hele tiden,og det er lidt uheldigt for jeg høre ikke til de tyndeste


Topic sult
Author: slettet17755 20-02-2011 17:21:44

Hvordan kan jeg holde op med at være så slik sulten,hver gang jeg har spist er det ligesom om jeg skal have noget sødt,jeg har allerede taget et kilo på og det er små 4 uger siden jeg holdte med at ryge,er der nogle der har nogle gode råd.Kh Annette


Topic Sliksyg
Author: Tidligere medlem 22-02-2011 07:20:24

Hej du "synder" :-)
Kender smadder godt det med at blive sliksyg. Jeg er bare i den situation at jeg altså skal passe en herreflot lang selskabskjole til min søns bryllup d. 12. marts. Det vidste jeg jo allerede da jeg stoppede d. 3. jan. Derfor har jeg hele tiden mandariner (søde) jeg kan snuppe hvis det bliver "synd" for mig. Gud fri mig vel hvor er jeg klog, bedrevidende og hellig. Men jeg har altså faktisk tabt 1/2 kg siden jeg stoppede. Det lyder som løgn, men det er det ikke.
Håber du kan bruge mit lille fif!
KH Connyeva


Topic sult
Author: slettet17755 25-02-2011 19:32:11

det var posetivt at læse at du ligefrem har tabt dig,jeg skal til Tenerife den.20 marts,og skulle også gerne have min badedragt på,held og lykke med bryllupsfesten


Topic ...
Author: slettet5796 02-03-2011 20:17:18

Jeg har også læst bogen, og har snart været røgfri i 2½ år- og det er jo fantastisk!!


Topic Tyrkisk
Author: Tidligere medlem 02-03-2011 21:10:05

Hej
Hvor bliver jeg glad når jeg læser at andre som jeg har haft stor hjælp af at læse bogen Endelig Ikke-ryger. Det ER den som er skyld i at det har været så let for mig at stoppe denne gang. Det er også den som er skyld i at jeg idag nøjagtig 2 måneder siden sidste cigaret (så fik jeg da også lige det nævnt) i resten af mit liv. For det tror jeg nemlig også på : en gan ryger - altid ryger. Så derfor nul cigaretter EVER!!
Kh Connyeva