Annonce

Debatforum

Livet som eksryger


Topic Nysgerrig-Hvor mange er eksrygere med "kold tyrker
Author: Tidligere medlem 26-11-2010 14:02:25

Hvordan har i det nu?mvh


Topic xér
Author: slettet16259 22-07-2011 08:33:50

Jeg stoppede fra den ene dag til den anden uden hjælpemidler. Det er snart 4 år siden. Jeg var til Ecco Walkathon om søndagen i København, og valgte at det skulle være min sidste dag som ryger. Og det blev det. Har ikke røget siden, ikke engang et enkelt sug. Skal ikke hoppe på den pind igen. Er fri for den. Og er glad for min beslutning dengang. fortryder ikke.
Ha det godt derude i de små hjem :)


Topic epe
Author: Tidligere medlem 22-07-2011 13:52:24

Ja der findes nogen seje standhaftige,viljestærke personer ved jeg.
Flot.VH


Topic rygestop via "kold tyrker"
Author: slettet17372 12-05-2011 16:37:34

Jeg stoppede fra den ene dag til den anden og nej jeg savner ikke smøgerne - har det pragtfuld, UDEN at skulle huske de smøger.

Det eneste man skal huske nu er:

Mobil
Pung
Nøgler

Når man skal ud af døren :-)

Min motivation til rygestoppen, har været og vil altid være:

som ryger får du ikke ret mange knuser fra dine børn

som ikke ryger, får du ekstrem mange knuser og ros :-D

Jeg valgte det sidste og har ikke fortrudt :-) Nyt liv med længere løbeture, ens barn er gladere for én nu, ens hjem lugter ikke (eller man lugter heller ej selv af røg)

Min stopdato var den 19 december 2010 og jeg kan stolt sige, snart 5 måneds jubilæum :-) hurra

Glæder mig også meget til at fejre min fødselsdag på søndag, UDEN røg :-)

Knus Stine Petersen


Topic "Cold Tyrkey"
Author: slettet1260 16-05-2011 08:26:55

Hej Stine
Jeg er også een af dem, som er stoppet uden hjælpemidler. Havde dog MEGEN glæde af en CD omhandlende rygestop: "Farvel til tobak - med garanti"


Topic cd
Author: slettet18455 10-06-2011 08:12:25

Hej valdemar, jeg kan se du har skrevet om en cd du havde glæde af.
Hvor har du skaffet den fra


Topic cd svar
Author: slettet1260 12-06-2011 10:40:44

Hej axella

Via dette link på nettet: http://www.carsten.sommerskov.dk/shop/farvel-til-tobak-196p.html

som du kan kopiere og indsætte i browseren.


Topic Kan man kalde det "uden hjælp"+
Author: Tidligere medlem 16-05-2011 09:06:16

Jeg tror mange vil kalde mit rygestop "Uden hjælp" Det er da også noget at bryste sig af. Og ja, uden hjælp på den måde at Nikorette eller andre firmaer af slagsen ikke tjente noget på mig i denne, for mig, sidste omgang.
Men uden hjælp kan jeg ikke sige, mens jeg kigger nogen i øjnene, for uden KVIT. dk er jeg ikke et øjeblik i tvivl om at jeg i min nuværende situation, ville have siddet med en 20 stk. i lommen, dårlig ånde og en gul pegefinger negl. Den sidste var jeg lige ved at slibe igennem neglen for at "pudse" nikotinen væk.
Min gode start/stop skyldes i første omgang dels KVIT, men også min "bibel": Endelig ikke ryger. Men de tider er forbi. Nu hænger i på mig herinde, for sammen med jer, kan jeg klare selv den værste dag. HVOR ER JEG RIG!!!


Topic fedt..
Author: slettet18351 17-05-2011 06:51:44

fedt at blive så meget inspireret af andre .. :) jeg tror også på det denne gang .. helt sikkert . :)

ps . kan du forklare mig , hvordan jeg svare på mine egne kommentarer ??
Kh Mille .


Topic Svare på egne kommentarer
Author: Tidligere medlem 21-05-2011 21:04:45

Hej
Dejligt at du føler dig inspireret herinde, jeg er selvfølgelig også begejstret for stedet. Og du spørger om noget jeg har savnet og som jeg har skrevet til redaktionen om. Jeg mangler nemlig også en svar til: knap. Det sker jo at man får en kommentar man gerne vil svare personlig på, og dels behøver man jo ikke stjæle andres tid med at skrive et personligt svar offentligt. Og dels kunne der jo også være et emne som ikke lige nøjagtig handler om rygestop. Og det er jo naturligvis rygestop stedet her fokuserer på.
Desværre, indtil videre må vi "nøjes" med at skrive til hinanden så alle kan læse det. Men de KAN selvfølgelig også vælge at springe over.
Kh Connyeva


Topic en kold tyrker
Author: Tidligere medlem 16-05-2011 20:13:46

hej
det má jeg sige det er det flotteste man kan göre og det farligste pyha at tage en kold tyrker det havde jeg aldrig klaret, i mine yngre dage klarede jeg det men efter sá mange rygestop klarer jeg det ikke igen, jeg má bare have en hjælp med tyggegummi og det at jeg har meldt mig til kvit.dk er det störste jeg har fundet pá det har været meget sjovere sammen med dig og alle de andre
held og lykke med dit sidste rygestop


Topic eks
Author: slettet17755 13-05-2011 11:58:33

Jeg tog også en kold tyrker,jeg ville ikke bruge hverken det ene aller andet,for så skulle jeg jo til at kæmpe med at holde med det også,den 26 maj er det 4 måneder tiden jeg holdte.kh Annette


Topic Flot
Author: Tidligere medlem 13-05-2011 12:15:02

Hej Anette
Tillykke-Det kan åbentbart lade sig gøre med en stærk vilje.Stort tillykke med dine snart 4 måneder med "kold tyrker"KH


Topic Tillykke
Author: Tidligere medlem 13-05-2011 08:08:21

Hej Stine

Stort tillykke med dine snart 5 måneder og så med en"kold Tyrker"som oversat er en "kold Kalkun"-Rigtig flot gjort.Også tillykke med din røgfrie fødselsdag på søndag.KH


Topic Mig, en kold tyrker
Author: slettet1734 26-11-2010 18:24:45

Hej Regnbue. Jeg tog en kold tyrker, da jeg efter 8 dage fandt ud af at plaster kunne jeg ikke tåle. Jeg havde også meget kraftigt med i mine overvejelser, om jeg orkede en nedtrapning af diverse hjælpemidler bagefter. Det er jo et langsigtet projekt, hvis der tages hjælpemidler med i billedet. Det er godt for nogle, men nogle bliver også afhængige af dem.
Jeg skrev til dig engang, afhængigheden på nikotinen varer 48 timer. Resten der skal kæmpes imod (og som også er det sværeste) er vanen.
Hvordan jeg har det nu :o) det ved du :-)


Topic "Kold Tyrker"
Author: Tidligere medlem 28-11-2010 18:13:23

Så kender jeg 2 stk. Valdemar fra starten og Ganti efter 8 dage-
Det viser hvor svært det er uden erstatninger for de fleste af os.
mvh


Topic Også mig
Author: Tidligere medlem 29-11-2010 17:29:37

Thi:
Efter ganske mange rygestopforsøg og forsøg med diverse hjælpemidler uden den store succes, traf jeg en beslutning.
Nu gad jeg ikke flere rygestop. Det var sidste gang.
Dovenskab var altså en vigtige ingrediens, men også motivation, forberedelse og fastholdelse, humor og KVIT, ikke mindst, samt alle i gæve kvittere. Ingen piller eller eller nikotinprærater.
Det er svært; men ikke så svært, når vi først får det lært.
Og husk , det behøver ikke at være kedeligt at kvitte.
Med eller uden hjælpemidler er ikke det vigtigste.
Vigtigst er hvad der virker.
Knus og fortsat god kvit-tur til jer alle