Annonce

Debatforum

Livet som eksryger


Topic hvordan trappe ud af nikotinerstatning
Author: slettet23 11-11-2010 08:23:07

Har I nogen erfaring med at trappe ud af nikotintyggegummi? Hvad er den bedste metode? Har lidt besvær med at lægge dem. Næsten lige så svært som at holde med at ryge. Vil gerne lægge dem: Har brugt dem i nu tre måneder, men får en uhyggelig trang til cigaretter når jeg prøver at undvære dem. Har I et godt råd?




Topic GOD IDÉ
Author: slettet23 11-11-2010 08:24:22

Hej. Jeg giver dig fuldstændig ret i at bogen er guld værd har læst den adskillige gange og jeg kan stærkt anbefale den til alle også dem som bare leger med tanken om at stoppe med at ryge.. bogen opbygget faktisk lidt et had til cigaretter samt styrker din selvtillid så du er vildt parat til at holde når du når slutningen af bogen. mit råd er læs bogen med et åbent sind og før du ved af det lever du livet som en lykkelig eks ryger.

vh Duch888



Topic ALLEN CARR
Author: slettet23 11-11-2010 08:24:04

JEG LÆSTE BOGEN "ENDELIG IKKE-RYGER" AF "ALLEN CARR" INDEN MIT RYGESTOP, OG BLEV OVERBEVIST OM AT JEG IKKE VILLE BRUGE NIKOTIN-ERSTATNINGSMIDLER TIL MIT RYGEOPHØØR, OG DET VIKRKER SØRENME SKU OGSÅ, NU HAR JEG VÆRET "CLEEN" I 4 UGER, OG JEG VAR ELLERS STOR-RYGER, JEG RØG 30 STYKKER SIGARETTER OM DAGEN, OG HAR RYGET I 22 ÅR, SÅ DET ER EN GOD INVESTERING AT FÅ LÆST BOGEN. HELD OG LYKKE MED RYGEOPHØRET :)



Topic Allen Carr
Author: slettet23 11-11-2010 08:23:46

Jeg holdt bare op og erstattede det med alm. tyggegummi, jeg mærkede ingen forskel....det passer, hvis ikke du har læst i Allen Carr´s bog så prøv at læse om hans syn på nicotinerstatning....det må være mit bedste råd
Kh Lisbeth