Annonce

Debatforum

Stoppet - godt på vej


Topic Træææt så træt...
Author: slettet23712 06-04-2015 21:31:14

Først tak til alle jer der har givet et skulderklap og hjulpet med positive meldinger.. De varmer og giver virkelig en følelse af at ville fastholde successen..

Jeg syntes jeg er meget træt her på 8.ende dagen... er det kun mig der bliver træt? Kan simpelthen ikke komme ud af starthullerne... fjernsynet kører - til trods for vidunderligt vejr.. Men min jeg kan simpelthen ikke finde energien frem..

Er det en del af rygestoppet? Eller er det bare mig selv der skal give mig selv et ordentligt spark i rumpetten?


Topic Savn
Author: slettet6153 09-04-2015 13:47:28

Hej. Det kan godt lyde som du savner rigtigt meget. Og er lidt små-deprim. Det er sikkert niko-nissen der spiller dig et puds. Det går over om et par dage. Hvis du virkeligt har sagt farvel til 'din bedste ven' er det en forventelig reaktion.
Hej, Elin


Topic Savn - tab - oppe igen :)
Author: slettet23712 09-04-2015 14:30:46

Åååh tak Elin, blev lidt bekymret over mit humør og manglende energi, og sov hele tiden (plejer jeg ellers ikke). Men må give dig ret.. tror min krop føler et tab, ikke jeg mentalt - for jeg er nu glad, men kroppen mangler det vist..

Er oppe og i sving igen, rastløsheden murrer, og skabe, gulve osv. får nu en omgang - det hele på samme tid, ender nok med ikke at blive færdig med noget :) Men det lige meget - så længe smøgerne ikke er en del af mit liv længere :)




Topic Trtæ
Author: slettet23886 08-06-2015 00:46:27

Hej Jeanette. Blot sige, at jeg også er meget træt, hvilket har overrasket mig. Jeg tror, det er fordi jeg bruger så meget mental energi uden egentlig at være opmærksom på det.
Derfor har jeg bestemt mig for at jeg SKAL gå en dejlig tur i skiven i morgen 😉. KH Birgitte