Annonce

Debatforum

Stoppet - godt på vej


Topic Overvejer at holde op med at holde op :-/
Author: slettet24590 19-07-2016 10:46:52

Jeg hader efterhånden livet som "ikke-ryger" og savner mine smøger konsekvent og konstant.
Det eneste som afholder mig fra at begynde igen er reelt penge og hvis jeg resten af livet skal have det her savn er det simpelthen ikke det værd.
Det er ikke abstinense savn, jeg har ikke røget eller været på nicotin siden d. 29/4, det er det at sætte mig ned og nyde min smøg sammen med en kop the og en bog.
At trække mig væk fra selskabet og hvile ørerne for snak. Den helt tidlige morgensmøg kl 5 med kaffen og fuglene i baggrunden.
Alt det der, hvad F*** skal jeg med 11 ekstra dage hvis de er dødens pølse i sidste ende?



Topic Start med at nyde dit røgfri liv
Author: Tidligere medlem 06-08-2016 05:53:48

Hej Coskar-Kender dig ikke men ærgerligt at Være så ked af sit stop/savne dét så meget.
Hej -Tillykke med dit røgfrie liv ☺Jeg er også stoppet og nyder det☺Dét er jo langt mere end 11 dage du vinder.. og hvilke dage hvor man kan trække vejret. Kender du Alan Carrie s bog endelig ikke-ryger? Han viser hvordan dét er illusion at man ikke skulle kunne nyde de samme ting uden røg-En kop te-en god bog -og et stykke kage?


Topic Fortsat...
Author: Tidligere medlem 06-08-2016 05:58:44

..og sammen med andre-ryger de også? Måske kan de lade Være når du er der? Eller tale med nye folk?Kender godt den med at trække sig fra selskabet-Sig til hvis du finder en anden'undskyldning'for at gå(trække friskluft?) Og tænk på alle fordelene-udover dem man altid hører-f.eks slipper man for at gå ud i regn,slud,kulde og sne for at ryge. hente smøger,tænke på næste pause konstant...Klap dig selv på skulderen og jkeep it up ☺