Annonce

Debatforum

Stoppet - godt på vej


Topic Tråd til aktuelle rygestoppere
Author: Tidligere medlem 28-09-2015 16:42:11

Jeg har set mig lidt omkring på Mødestedet, og kan ikke rigtigt se at der lige i øjeblikket er andre nye brugere. Men hvis I er der eller hvis der kommer nye til her i september/oktober, så er der her en tråd vi kan bruge til sparring, hvis I har lyst og brug for det. Jeg har her til at starte med slået mig på dagbogsføringen, som jeg også synes kan være et værdifuldt værktøj. Og jeg har allerede fået god opmuntring fra et par søde eks-rygere. Men jeg tænker at sparring kan være nemmere med en debat-tråd?
Glæder mig til at høre fra jer



Topic Lidt forsinket
Author: slettet24317 13-11-2015 08:42:48

Nu er jeg så først stoppet her den 10. november kl 21, men en rygestopper er vel en rygestopper :)

Jeg er så glad for, at jeg klarede mig igennem dagen i går. Den var virkelig slem. 10 stive timer med konstant rygetrang. Men efter den tur, har jeg faktisk ikke haft den store trang. Kun lige nu, da jeg lige har drukket min morgenkaffe. Så var forberedt på den.

Jeg laver video-dagbog og ringer til stoplinien ca. 1 gang om dagen. Det er har jeg gjort de sidste par dage.

Jeg glæder mig til, at trangen er helt væk og at jeg har fundet på nye ting at lave, i den tid jeg pludselig har fået foræret. Så må vi se, hvor lang tid det tager.


Topic Beder sent end aldrig ;)
Author: slettet24428 21-01-2016 10:33:51

Det ser ud som om vedkommende der startede denne tråd ikke er med længere men så kan vi andre da bare forsætte den :)



Topic Vi fortsætter tråden
Author: Tidligere medlem 22-01-2016 13:23:07

Ja det er da bare det vi gør.
Kh Jytte