Annonce

Debatforum

Stoppet - godt på vej


Topic puha
Author: slettet22710 11-05-2014 20:22:06

Det er godt nok ufedt at stoppe med at ryge. Ikke at det ikke er fedt at man ikke ryger, det er jo super, men alle de symptomer man får, eller jeg får. Har luret lidt herinde om andre har oplevet noget lignende, uden held. Jeg har egentlig ikke lyst til at ryge. Ikke noget røg i mine lunger, psyker jeg mig med og det virker godt. Men jeg får åndenød i nogle slags anfald, og det er godt nok skræmmende. Puha, man går næsten i panik. Håber sådan at kan bruge dette forum til både støtte og hjælp..


Topic lyder som stress?
Author: slettet6153 12-05-2014 20:52:17

Hej. Det lyder faktisk som anfald af panikangst eller stress. Jeg tror at afslapningsøvelser måske kunne hjælpe. Der er en anden hjemmeside ekvit.dk der har nogle lyd øvelser.

OPLØS DIN RYGETRANG
I denne øvelse vil vores rygestoprådgiver hjælpe dig med at håndtere rygetrang.

Det er vigtigt, at du kan sidde uforstyrret i de ca. 4 minutter, som øvelsen varer. Sæt dig behageligt i en god stol, afspil lyden og følg de instruktioner, du får undervejs.

Opløs din rygetrang..

Download lydfilen som mp3 (højreklik på linket og vælg "Gem destination som").

Hilsen Elin


Topic stress
Author: slettet22710 14-05-2014 20:27:52

Hmm, lige fået konstateret stress efterfulgt af angst hos lægen, så nu går jeg hjemme midt i mit rygestop. Ja, nemt skal det ikke være. Tak for linket, prøver at finde roen til det i aften
Karina